Рубрика: Без рубрики

Կուլտուրական լանդշաֆտ

Կարդալ տեսական մասը դասգրքի 41 էջից,կազմել 5 հարց թեմայի վերաբերյալ և պատասխանել տրված հարցերին

Հարցեր՝
1․ Ի՞նչ կատեգորիաների են բաժանվում ժամանակակից լանդշաֆտները։
1․ Չփոխված կամ նախասկզբնական լանդշաֆտներ,որտեղ մարդն այցելություն չի կատարել։
2․ Թույլ փոփոխված լանդշաֆտներ,որտեղ մարդն աննշան փափոխություններ է կատարել որս է բռնել, ձուկ է որսացել։
3․ Խախտված, ուժգին փոփոխված լանդշաֆտներ,երբ մի քանի բաղադրիչներ են փոխել։ օր․ տափաստանը վարել են և ցանել։
4․ Ձևափոխված լանդշաֆտներ,որտեղ բնական կապերը նպատակասլաց կերպով փոխված են։

2․ Ի՞նչ մեթոդներ է մշակված կուլտուրական լանդշաֆտի վերափոխման համար։
Տեխնոլոգիական մեթոդ, տարածքային-պլանավորման, ագրոտեխնիկական, ֆիտոմելիորտիվ

Рубрика: Հեռավար ուսուցում, Քաղաքագիտ․ և սոց․ հիմունքներ

Ես այսպիսին եմ ,Դու այսպիսին ես

Յուրաքանչյուրս էլ տարբեր շրջապատում մեզ դրսևորում ենք տարբեր կերպ և մեր ինքնադիտումը կարող է լինել մեկը մյուսից տարբեր։ Ինչպիսին եմ ես իմ աչքերով․․․ Ինքնադիտումս կվերլուծեմ իմ շրջապատում , առօրյա պահվածքի հիմման վրա։ Ես պահում եմ ինձ հիմնականում կենսուրախ, ուրախանում եմ երբ տեսնում եմ իմ սիրելի մարդկանց, երբ ինչ-որ մեկը ինձ լավ է վերաբերվում և այլն։ Կարող եմ տխրել ամենաչնչին երևույթից, երբ ինձ նկատողություն անեն, երբ զգամ անտարբերություն հարազատ մարդու կողմից և այլն։ Անհանգիստ եմ երբ ինչ-որ բան իմ սրտով չէ, կամ այն ինչ ինձ տրված էր կատարել եմ կիսատ կամ թերի։ Փորձում եմ հիմնականում չուշանալ, սակայն հաճախ այն ինձ մոտ չի ստացվում, մասնավորապես երբ ես պետք է ուտեմ սահմանված ժամանակահատվածում։ Վերաբերմունքս կարող եմ փոխել դեպի վատը յուրաքանչյուրի նկատմամաբ երբ տխուր եմ կամ նեղացած որևէ այլ մեկից, որը իմ ինքնադիտումից հետո հասկանում եմ,որ լավ գիծ չէ,ամեն դեպքում ես փորձում եմ այն փոխել։Երևի այսքանը առայժմ։

Դու այսպիսին ես

Նա ինձ ամենահարազատ մարդկանցից մեկն է իմ շրջապատում։ Նա ուրախ